Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

søndag 3. januar 2016

Art Journal, litt nytt og bursdagsgaver

Denne art journalsiden lagde jeg rett før jul.
Måtte ha litt avveksling i julestria og hadde ingen plan for hvordan den skulle bli.


Var en liten tur innom Amneus bokandel og Nille i går og da ble det litt nytt :)


I dag er det bursdagen min og jeg har fått denne diesen av Jan :)


og jeg har fått gavekort på Bikuben av vår eldste sønn og svigerdatter :)


Nå får jeg snart besøk av vår yngste sønn, svigerdatter og barnebarna.
Da blir det julemiddag og mye kos :)

Ha en fin dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Aquarell sa...

Herlig AJ-side, og masse flott du har fått deg. :)
Gratulerer med dagen, håper den blir flott!

Guri sa...

Gratulerer med dagen!

Anne-Eddie sa...

Gratulerer med dagen ! Mye flott du kan kose deg med ! Kjempefin AJ side også ! Klem ;)

Kjersti sa...

En herlig og fargerik AJ side igjen! Gratulerer med dagen, kos deg med innkjøp og det du allerede har kjøpt... og Godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super lækker AJ side i skønne farver.... og sikke skønne gaver og indkøb

Gratulerer endnu en gang, klemm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails