Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

søndag 8. november 2015

Julekort og en ny punch

Her kommer et nytt julekort med en av de kule fuglene på :)




 Hvit kartong 
Mønsterark - Panduro
Distress ink tea dye
Spellbinders
God Jul dies - Papirdesign
Stempel og dies - TH
Distress stain
Distress markers
Tekststempel - NSS
Blonde/bånd
Snøstjernepunch - MS
Rose - WOC
Bling - Staz

----------

Kjøpte meg en punch før helgen og jeg må si jeg ble litt overrasket over at den lager tre hull i den sirkelen som blir stanset ut. Den er nok til å bruke motsatt av det jeg trodde :)


Ha en fin Søndag/farsdag :)

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe nydeligt julekort
og ja, det er ikke altid køber det man tror ;-))

God søndag, klem

Anne-Eddie sa...

Flott kort som det forrige!! Liker brettinga og fuglen selvfølgelig!
Jaja, har endel feilkjøp jeg også ! Hehe.. Klem ;)

Gitte sa...

Flot kort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails