Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 4. august 2015

Bryllupskort, I rampelyset og litt nytt

Dette er det siste av bryllupskortene jeg fikk lagd i ferien.
Litt mindre enn de jeg vanligvis lager, ca 4 1/8 x 4 3/4 "




Delta hos :
Kort o Mania #134 - alt er lov

------------


med dette bryllupskortet

Fikk pakke i posten i dag :)
Perm og plastlommer skal jeg ha til oppbevaring av QK 2x2 dies.
Distress for Juli og blending tool - en til hver farge synes jeg er kjekt, så slipper jeg å bytte svamp hver gang :)

Ønsker alle en riktig fin kveld :)

3 kommentarer:

Gitte sa...

Super nydeligt kort.
Lækre sager.

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Gratulerer ! Klem ;)

Jeanett sa...

Nydelig og romantisk bryllupskort :)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
Jeanett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails