Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 23. juni 2015

Lollipopkort og pakker i posten :) og st.Hans

I det siste har jeg sett noen som lager lollipopkort og i Scrapping.no-forumet ble vi utfordret til å lage slike kort. Gøy!! Blir nok flere av disse etterhvert :) Glemte å ta bilde av baksiden. Der har jeg samme lilla Bazzill og et skrivefelt. Har brukt 3D-puter mellom lagene, sugerøret klemte jeg litt flatt så det passet i mellom.


Hvit kartong
Lys lilla Bazzill
Rest av et mønsterark
Motiv funnet på nett for lenge siden.
Sugerør - Jernia
Spellbinders
Doily die - Sizzix
Perlesnor
Halvperler - Staz
Bånd - Søstrene Greene
Charm
Blomster - Storyteller
Blad die - QK

Deltar hos:

--------
Litt nytt har kommet i posten :)

Dette kom i går. Kjøpt for et gavekort jeg hadde vunnet (+ litt ekstra)


og dette kom i dag :)

------

Her har det vært en kald St.Hansfeiring.
Vi grillet, spiste og drakk kaffe og gikk inn igjen for vi ble så frosne.


Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Et super flot og lækkert kort, du har lavet her Bodil, og som altid er det jo også utrolig flot sammen med. En rigtig sjov ide at lave dem som en slikkepind, det skal vist huskes til den næste af pigerne har fødselsdag, det vil de helt sikkert også elske.

Anne-Eddie sa...

Knallstilig lollipoppkort! Tenk så fint i en gavepose el.lign.!
Mange lekre ting her ja! OG..det er jo tanken bak, når vi vinner gavekort, blir det alltid noe ekstra ! Klem ;)
Bra vær i går her..men lite feiring..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails