Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 7. februar 2015

LO - juleforberedelser

Nå har jeg flere prosjekter på gang samtidig så det går nesten i surr for meg ;)
Men her er en LO til julealbummet som jeg er ferdig med. Samlet litt juleforberedelser på samme LO da det hadde blitt alt for mye med en LO til hvert av bildene. Jeg tok jo bilder av så mye rart da jeg holdt på med dagboka i fjor :)

.
Mønsterark - Panduro
Bazzill
Kant og hjørneåunch - MS
Spellbinders
Alfabetdies - QK
Metallblomst og stor rød halvperle - Nille
Halvperler - Staz
Perlesirl - Papirdesign
Små hjerter
Bånd - Panduro
Pepperkakemann - Storyteller
Englebord die - Die-Version
Sticles stardust
Glossy Accent
Eyelet

Deltar hos:
Storyteller #31 - alt er tillatt (pepperkakemannen er fra Storyteller)

Ønsker alle en riktig god helg :)

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempefin LO! Hyggelig å ha som minne..Klem fra Anne-Eddie ;)

Maryann Laursen sa...

Utrolig flot LO her igen Bodil, og såå mange fine minder gemt heri også. Næsten som at være der igen.
Hav en rigtig god week-end.

Gitte sa...

Flot layout.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails