Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 22. oktober 2014

dagbok 20. og 21. Oktober

Nå tror jeg at jeg har for mye å gjøre på en gang, hahaha... fant ikke bildene jeg hadde ordnet i dag, men det var ikke så rart.....De lå i redigeringsprogrammet fremdeles og jeg hadde ikke lagret de på pc'n, hahaha... her kommer de :)

Monterte eskene til adventskalenderen.
Taok ned huskene for vinteren.

Scrapping pågår !

Ha en riktig fin kveld alle sammen :)

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Nej det kan godt blive lidt for meget om ørerne engang imellem ha ha ha, men du fik da alligevel et par fine sider lavet færdige, og de ser rigtig fine ud.

Anne-Eddie sa...

Herlig! Godt det er flere som har for mange tanker i hodet på en gang!! Ferdig med adventskalendergavene!? Jeg har startet innkjøp, men har maaaange igjen! Klem fra Anne-Eddie

Gitte sa...

Flotte sider.

Pinklady 68 sa...

KJempefiine dagboksider!!
Du som er så flink til å lage adventskalendere også...må sjekke bloggen til Merete. Hun har laget smykkeskrin:-) Og du som har to prinsesser...du må bare lage dem:-)

Ha en fin helg!
KLem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails