Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 22. juni 2014

LO - NonStop og jeg har vunnet :)

Her er en LO fra romjula. Amalie ville ikke ha så mye is og kaker men nonstop det ville hun ha ;)
De rosa og lilla var de beste :)

Deltar med denne hos Cherish This-Memories for Life #10 - dine favoritter 
(Bling, halvperler, blonde/bånd og kant/hjørnepunch)


Bazzill
Mønsterark - Nille
Pompom-bånd
Kant og hjørnepunch - MS
Sølvbånd
Blonde - Prima
Pepperkakefigurer - Panduro
Bling 
Halvperler - Staz og Nille
Hjemmelagde enamel dots

----

Jeg er den heldige vinner av utfordring #18 hos Storyteller 


med dette kortet


Gleder meg til å den flotte premien :)

Dette lyste opp i en grå regntung Søndag :)
Ha en fin dag ;)

5 kommentarer:

Tone K. sa...

Så flott LO og for en ramme....skikkelig fin ! Herlig med de to små pepperkakene på siden også :) Artig med jule-LOèr, men jeg håper virkelig tiden frem til jul ikke går så fort...hihi :)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag og uke :)

Unni A sa...

Kjempeflott LO! Herlige de "Nonstopene" :)
klem Unni

Maryann Laursen sa...

Ha ha hvor er de herlige de unger med deres sjove ideer engang i mellem ha ha ha. Rigtig flot LO du har lavet, og et kæmpe tillykke med at du har vundet den udfordring, men det er også et virkelig smukt tag, så det er fuldstændig velfortjent.

Carole Wright sa...

Hi this is a fab layout, thanks for joining us at Cherish This

EttenA sa...

Et fint jule layout med mange fine detaljer!
Tusind tak fordi du deltaget i udfordringen hos "Memories for life"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails