Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 22. mai 2014

dagbok 20. og 21. Mai

Det er litt rart å ha mannen hjemme på hverdagene og jeg synes ikke jeg får tid til å gjøre slik jeg pleier å gjøre. Blir litt stressa av alt som han skal gjøre, hahaha.... men dagboksidene mine må jeg scrappe hver kveld og jeg prøver å få litt tid til å scrappe litt annet også, men det går litt smått.
Her er de to siste dagenes sider i dagboka :)

Jeg lærer Jan å kopiere/printe ut skjemaer han må ha, før han skulle på møte med nav.
Ble litt shopping på meg mens jeg ventet på Røros :)

Jan fant ut at han skulle sette inn vinduer på ene siden i grillhuset. Da ble det litt tilpassningsjobb der.
Jeg måtte male før han kan sette inn vindeene.

Jeg skulle ha hatt en malepenseldies, skal tro om det finnes ;)

Ha en fin dag alle sammen :)

6 kommentarer:

Gitte sa...

Super fine sider.

Arnhilds Kreative hender sa...

Kjempeflotte sider:) Klem Arnhild

Anne-Eddie sa...

Beklager mine "ustabile" kommentarer. Vi har vært på tur i bobilen igjen...
Har scrollet litt nedover i bloggen din, mange nydelige sider og kort! Leit med Jan som er blitt arbeidsledig. Får håpe det ordner seg med jobb. Det er ikke enkelt, sjøl må jeg ta til takke med noen få timer i arbeid hver uke.
Godt å ha en mann som har en stabil inntekt! Klem fra Anne-Eddie ;)

Maryann Laursen sa...

2 flotte sider her igen Bodil. Ja det kender jeg kun alt for godt, det med at få manden hjem og gå, de har det med at skal hygge hele tidden og kan ikke forstå at man ikke bare altid kan skubbe alt til imorgen, når man nu "bare" er hjemme alligevel ha ha ha. Han var hjemme efter en større skulderoperation, men nu har jeg heldigvis fået ham afsted igen halvdags, for man får godt nok ikke meget lavet, med dem omkring ha ha ha.
Med hensyn til den die, så er der faktisk en penseldie, for jeg har den, men kan ikke lige huske nu, om det er en Marianne eller Joy dioe, men det er fra et sæt med værktøj også fra en af dem. Sig til hvis jeg skal finde det helt nøjagtige okay.

Aquarell sa...

Flotte sider fra deg igjen. :)
Bestandig så morsomt å se alle detaljene du har på sidene dine, du må ha utrolig mange forskjellige dies! :D

Pinklady 68 sa...

KJempefine dagboksider dette også Bodil!! Skal si du har racer fart på produksjonen din:-) Imponerende rett og slett!
Håper det ordner seg for mannen med jobb. Lykke til!
God helg til deg og dine!

Klem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails