Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 5. mars 2014

Dagbok 3. og 4. Mars

Her er to sider til i dagboka mi :)
Jeg holder på å rydde i scrappesakene mine og her er det bånd og blonder som kommer på plass i bøkene jeg har lagd til dette og de som er på rull/brett  i bokser.

Et vindu i drivhuset er blitt knust i vinter og Jan skifter det ut med et nytt.
Miffa fant en fin bar flekk under syrinbusken. 
Jeg har fått perm og lommer til papiroppbevaringen.

Ha en riktig fin dag alle sammen ♥

3 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Herlighet så flink du er!!
Råflotte sider.
Klem fra Gunn:)

Maryann Laursen sa...

Flere super flotte sider her, og hvor er I dog begge flittige altid. Synes I altid har gang i noget et eller andet sted ha ha ha

Unni A sa...

Du gir deg ikke :) Enda flere fantastisk flotte dagboksider. Så flink du er!
klem Unni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails