Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 28. oktober 2013

Et lite tag-julekort og topp 3

Her er et lite tag-julekort som jeg har glemt å legge ut :)
Har også lagd dette dobbelt.



Hvit kartong
Mønsterark - Panduro
Tag - Tim Holtz
Rammer - Spellbinders og Sizzix
Snøstjerne - Marianne design
Motiv - Digital paper
Bling - Staz
Tekststempler - Panduro og Kort&Godt
Epoxystickers med glitter 
Blonde
Bånd
Eyelet

---------

Jeg kom med blandt Topp 3 hos Soryteller #2


med adventskalenderen min :) Tusen takk ♥


Ha en fin dag :)

6 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

For et herlig tagjulekort, likte godt de friske fargene!
Grattis med flott plassering hos Storyteller!
Klem fra Gunn:)

Anne-Eddie sa...

Vakker tag og gratulere med den fine kalenderen og plasseringen!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Gitte sa...

Super flot Tagkort.
Tillykke med placeringen. :-)

Sissel sa...

Kjempefin tag i friske farger..
Gratulerer med fin plassering hos Storyteller.
Klem Sissel

Lenas kort sa...

Disse taggene dine er bare så lekre! Tror jeg må prøve en sliken en dag :-) Denne kalenderen er bare så vakker :-) Flink du Bodil :-) Ha en flott uke :-)

Connie sa...

Nydelig :)
Og gratulerer som topp tre hos Storyteller.
Klem Connie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails