Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 3. juli 2013

TAG - TH 12 tags of 2013 - Juli

I går ble det til at jeg lagde min tag til 12 tags of 2013 for Juli.
Fant ut at jeg ikke hadde brayer, så da lagde jeg meg en rulle av tre, funket ikke så bra det nei, men fikk da rullet på litt blekk...... så da så det passe flekkete ut ja :)


#8 manila tag
Distress stain fired brick, faded jeans og brushed pewter
Distress ink valnut stain
Crackle accents
Grungeboard vinger, hjerte og krone - TH
Fjell grungeboard - Sizzix dies
Tape 
Stempel - Panduro
Metallpynt
Hjertelås -Prima
Bånd - WOC

Ha en fin dag ♥

6 kommentarer:

Maisie Moonshine sa...

I really like your fake brayer look! It gives loads of texture. MMx

Guri sa...

Tøff tag! Synes det var stilig med flekkane eg :)

Kjersti sa...

Lekker tag!
Håper du har en fin sommer så langt!
Klem fra Kjersti:)

www.hokiecoyote.com sa...

Very cute tag. I love how your background turned out.

Chantal Vandenberg sa...

Lovely tag!!

Rosie sa...

This is absolutely fantastic.

Have a wonderful weekend

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails