Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 25. mai 2013

Dåpskort til gutt og litt nye ting

Jeg har også lagd dåpskort til gutt og dette er ganske likt det jentekortet jeg lagde.
Deltar hos:
Kreativ Scrapping #5 - kom Mai du skjønne milde
Scrap'a'Long #27 - punch og/eller dies




Bazzill
Mønsterark - Panduro
Kakeserviett
Spellbinders
Bordpunch - MS
Roser - WOC
Charm - Kuttut
Halvperler - Staz
Distress ink old paper
Motiv - Digital paper shop
Tekststempel inni kortet - NSS
Tekst skrevet på pc
Bånd

--------

Det ramler inn litt nytt og litt brukt nytt til scrappingen min ♥♥♥


Satser på litt grilling i dag mens sola er framme, så får jeg nok tid til litt scrapping også i helgen :)
Ha en riktig god helg  alle sammen ♥♥♥ 

5 kommentarer:

Veronique sa...

Så nydelig :)

Wenche sa...

Et herlig dåpskort i fine farger, Bodil.
Den lille gutten er jo så søt og flott fargelagt!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken!!
Klem, Wenche :)

Gunn`s Kort sa...

Søtt dåpskort til gutt:)
Det blir snart mitt neste prosjekt også.
Ha en fin helg!
Klem fra Gunn:)

Gitte sa...

Sikke et herligt kort.
Lækre sager du har fået ind.

Jill sa...

Så herlig et kort Bodil!
Søtt motiv og så nydelig dekorert. Dette blir nok de stolte foreldre glad for å motta♥
Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping, lykke til og vi håper å se deg igjen på vår neste utfordring.
Klem fra Jill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails