Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 12. januar 2013

Kalenderside November og Desember

I dag er det kaldt her, gradene ligger rundt -30 og jeg bare koser meg med scrapping mens Jan er fyrbøter, hihi.....det kaller jeg arbeidsfordeling :)
Jeg får vel legge ut siste side i årets kalender også.
November og Desember ble slik som dette :



Kalender, mønsterark og lilla blomst - CC
VG 1884
Kartongrester
Motiv - Motivet (digi)
Touch Markers
stickles star dust
Rammer - Sizzix dies
Lyktestolpe - TH dies
Hvit blomst - Prima
Perlebrads - JB
Blingswirl - Prima
Blonde og eyelets.

Ønsker alle en riktig fin Lørdagskveld :)

3 kommentarer:

Lenas kort sa...

Så lekker kalender du har laget :-) Me like :-) Ønsker deg en flott helg :-)

Anne-Eddie sa...

Søt kalender!
Er tilbake etter laangt opphold.
Bloggen har ikke vært mulig å legge bilder inn på- men etter god hjelp av en kjekk svigersønn, er jeg i gang igjen! Klem fra Anne-Eddie :)

Pia sa...

så flotte kalender sider du har lavet, smukt dekoreret
God lørdag aften til dig
knus Pia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails