Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 5. november 2012

Kalender for noveber

Denne holdt jeg helt på å glemme :)
November-kalendersiden min må jeg vel også legge ut.
Lenge siden jeg lagde den nå.


Mønsterark - Webster's Pages
Div. kartong
Distress ink
Blonder - WOC og ccHobby
KAntpunch - MS
Mann med paraply - TH dies
Ramme - Marianne design
Bilde - Pretty vintage
Blomst
Halvperler og bling-blad - Nille
Bokstaver - QK dies
små roser - Prima

8 kommentarer:

-Sanna- sa...

Denne var kjempefin, Bodil.
Hvordan går det med blikket?
Klart og fint, eller?
Her går alt over stokk og stein for tiden og bloggen får lide.
Klem herfra....

❤ Kaia sa...

NYDELIG !!!!

Kaia

Aquarell sa...

Så flott kalender side! :)
Ha en fin og kreativ uke. :)

Gitte sa...

Rigtig flot kalender side.

UlrikaT sa...

Herlig kalenderside Bodil! Så perfekt med den Tim Holtz diesen her!
Klem/
Ulrika

Marianne-db sa...

Kjempefin :-)

Bente Fagerberg sa...

Så söt denne var!! Liker godt alt det röde du har kombinert! Flott!! :-)

Bettina L. sa...

lekkert Bodil. Nydelig med blonder, bomster og bruk av diecuts og lekre mønsterark. Flott kalenderside dette. Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails