Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 18. april 2012

Leker i snøen..., nye stempel og en flott premie.

Nå er jeg ferdig med en LO til, med bilder av min datter, som her er ute i snøen for første gang :) Det er lenge siden det :) Morsomt å mimre litt også da :)
Denne er scrappet etter en utfordring hos
 That's just so cute - so cute colors #16  - hvit, svart, rosa og orange.


Hvit kartong
Bølgepapp i 2 rosafarger.
Mønsterark og stickers-bokstaver - Lily Bee Design
Overlay (på det ene bildet) - Glitz
Heklet brikke 
Washi-tape, orange med prikker.
Svart filtbord
Filtfigurer - Panduro
Bling - Kort&Godt
Snøstjerne-brads
Snømann og snøstjerner - TH dies
Store bokstaver, malt hvite - Europris
Swirl og tag - JB
Hvit maling, litt her og der :)
Svart tusjpenn

-----------------

Bestilte meg stempelplater i går og i dag lå de i postkassa :)


og enda en pakke kom i dag :)
Premien fra annema, som jeg vant fordi jeg var med på en utfordring hun hadde i påsken inne i dokkeforumet. Der ville hun se vårbilder og trakk en vinner av de som var med.
Så heldig jeg var som fikk en så utrolig flott premie, bare se her:
 
 
Den nydelige lykta har jeg nå hengt opp i det lille stuevinduet, der passet den kjempefint :)
Sjokoladen må jeg nok spare til helga og dele med gubben, hihi...
Scrappesakene skal jeg kose meg med, ja :)
Og et nydelig kort hadde hun også lagd til meg, kjempekoselig.
Tusen takk Anne Marie.
 
Ønsker alle sammen en riktig fin kveld :)

15 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Skal si du er heldig!! Gratulere med den flotte premien!!
Flott LO!! Fargene hadde du satt så fint sammen til en helhet!!
Fine detaljer!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Gitte sa...

Så heldig du er. :-) Rigtig fin præmie. Flot layout.

Pauline sa...

Gratulerer med flott premie!
Du scrapper såå mye stilig, og denne siden over her var kjempeflott!!

Kos deg med "godsakene", både de du skal dele med mannen og de du holder for deg selv! ;-)

Ha en finfin uke, klem! :-)

Lambi sa...

Så herlig vinter LO med nydelige friske mønsterark! koselig å mimre ja! :) Mye flott du har fått i posten også! Heldig! :) Klem

-Sanna- sa...

Du er i en god stim nå.
Både når det gjelder kjempefine lo'er og ikke minst når det gjelder vinnerlykke.
Lykta var nusselig.
Jeg står på farten igjen i morgen.
Da blir det tur til Kristiansand, hvis ikke Norwegian streiker da....
Det jobb / møter og litt fritid.
Hotellet ligger i Dyreparken.

Mona Evy sa...

Nydelig Lo med masse herlige detaljer. Gratulerer med kjempe flott premie!

Linda sa...

ÅÅÅÅÅ! Denne var HELT min stil! FANTASTISK FLOTT :) Liker cclusteren, og måten du har bygget oppp siden på, og snømannen som står og speider her var jo bare perfekt!

Takk for det supre bidraget ditt :)

anne marie sa...

Denne Loen er så fin♥
Herlig oppsett:)
Hadde noen sagt at jeg skulle scrappe rosa og oransje sammen så hadde jeg sikkert tenkt:"ja,særlig",hihi;) Men det er jo knallflott!
Du kaster deg over den ene utfordingen etter den andre,og det ser ut som det er lekende lett for deg:) Dyktig er du!

Fin premie;)

Kjersti sa...

Wow! Det var da en flott pakke - nå kan du tenne lys, scrappe litt OG kose deg med sjokolade - livet er herlig noen ganger!
LO'en din var flott også, likte fargene du har brukt her!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

pia iris sa...

en skikkelig tøff LO du har lagd. morsomt at du scrapper gamle bilder og.
likte all den tøffe pyntingen.
takk for ditt bidrag. klem pia

Hege-Annie Simonsen sa...

For en herlig LO! :D

Og heldig er du! Gratulerer! (Selv vant jeg denne uka ei vårlig kåpe fra Spicy Vanilla i en FB konkurranse - det for godt til å være sant!! MORO når man har vinnerlykke og føler at man har hell).

Ha en fin torsdagskveld!
Klem, Hege

Meretekj sa...

Utrolig flott lo du har laget!
Gratulerer så mye med den flotte premien:)
klem, Merete

Bettina L. sa...

Oj oj denne LOen var knallfin. Liker alle lagene, bruken av blonde, perler, snøkrystaller og kakeserviett. Fargekombinasjonen her var super og liker at mye er samlet rundt og under bildene. Lekre stempelsett du har kjøpt og såå siklende herlig premie. Ha en flott kveld. Klem

GryA sa...

Oi oi oi, denne var fiiin! Supert oppsett og masse fine detaljer.

Takk for et herlig bidrag! Blir du med på våre to andre utfordringer i april er du også med i trekningen av to RAK`er.

Stine sa...

SÅ mange lekre ark og detaljer du har fått med her, knallstilig side!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!
Klem Stine :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails