Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

søndag 29. januar 2012

vil også ha julegrøt

Her er enda en LO fra julen, som jeg ble ferdig med i går kveld.
Denne blir enda ett bidrag til Thats just so cute - juleekstra.


Hvitt ark og hvit kartong.
Pan Pastel  green og green shade.
Distress ink vintage photo
Notestempel - Prima
Rød og brun kartong - TH
Mosegummi (bak på bokstavene for å få de tykkere)
Bokstaver og hjørner - QK dies
Bokstaver stickers - Sizzix
Spellbinders grand, 2stk
Tre - TH dies
Kantpunch - MS
Punchinella sølv - Panduro
Bling - Kort&Godt
Julegavelapper
Epoxy pebbles med glitter.
Hvit penn

Ha en fin søndag alle sammen :)

8 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig LO og mange fine bilder.

Ha en fin søndag.
Klem Connie

Aquarell sa...

Kjempeflott LO! :)
De bokstavene du har brukt var kjempefine. Er det det nye QK alfabetet ditt?

Pauline sa...

Jeg elsker disse julescrappesidene dine!!
Flotte og detaljerte, kjempebra! :-)

Ha en fiin og kreativ uke, klem!

UlrikaT sa...

Superherlig jule-LO! Mange flotte detaljer og fine julefarger!
Klem/
Ulrika

Jorill sa...

Så herlig denne var:))

Klem Jorill

bestevenn sa...

Her var det et par morsomme LO'er og en kalenderside som jeg ikke hadde fått med meg. Kjempefine alle tre. Du er riktig i siget med å scrappe fra julen, og det er morsomt å se LO'ene dine.

Stine sa...

Du er så flink til å få med flere bilder på sidene dine, her har jeg mye å lære! Lekker side, og morsom tittel!

Klem Stine, TJSC :-)

Linda sa...

Kjekt med de pakkelappene :) Takk for at du er så ivrig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails