Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

mandag 14. november 2011

Enda en pose til kalenderen

Her er nok en pose til adventskalenderen min.
Nå er det bare 4 poser igjen å lage, kanskje jeg får begynt på en til i kveld  :)
Denne posen er til den 21.


Papirpose
Mønsterark - Melissa Frances
Digi stempel - Motivet
Tekst stempel - NSS
Spellbinders
MS puncher
Tall - Cuttlebug
Touch Marker
Distress ink old paper
Blomster og bær - WOC
Bånd - fra en premie
Bredt bånd - Kort&Godt
Filt engel og tre - Panduro
Charms - Kuttut
Bling - Nille
Stickles star dust

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen :)
Ha en fin mandagskveld.

7 kommentarer:

bettand sa...

Du er jammen strukturert. Ikke verst å ha kommer så langt på kalenderen alt. Liker veldig godt engelen, blomstene, charmen og juletreet. Nydelig;) Klem

Eddie sa...

Du er så flittig og flink så en kan bli rent misunnelig...
Klem fra Anne-Eddie :) Flott pose!

Ellinore sa...

Så...flott, du er jammen flittig Bodil:)Klem.

Lenas kort sa...

Lekker pose :-)....og flott farsdags side :-) Nydelige roser :-) Ha en fin kveld :-)

Connie sa...

Nydelig.
Deilig og snart være i mål tenker jeg.
Bare å vente på nissen som skal fylle dem opp. He he
Husker i fjor, du fikk så mye fint.

Klem fra Connie

UlrikaT sa...

Så otroligt flott pose! Nydeligt dekorerad og vilket fint motiv!
klem/
Ulrika

Anne sa...

Så nydelig pose, flott med bånd, bær, engel og glitter. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails