Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 4. mai 2011

Dagbok 3. Mai

En ny dag og en ny side i dagboken :)
På denne LOen har jeg brukt et ensfarget ark og en ramme fra et kit som heter Flower Garden.
Det kjøpte jeg på Panduro en gang for lenge siden.
Bord-stempel fra en pakke kjøpt på Notabene, tror merket er Megilo.
Halvperler fra Nille.
QK tall, hadd på Glossy Accents.
Diverse blomster.
Loopy brads fra Karen Foster.
Spellbinders tag.
Krokelisse fra Stoff og Stil.


Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg får fra dere :)
Ønsker dere en riktig fin dag.

5 kommentarer:

Knerten sa...

For en vakker dagbokside, veldig nydeig det gule embossede arket du har brukt her, Bodil !
For øvrig er jeg like forundret hver gang det kommer en ny dagbokside fra deg, venter liksom stadig på at aprilspøken ikke var en spøk, men her kommer det stadig nye sider, så der lurte du meg godt - ha ha !
Ønsker deg en fin dag !
Klem
T.

Pinklady 68 sa...

Åå, så lekkert mønster ark!! En flott dagbokside..og så mye fin påskepynt du har:-)
ha en fin dag! Klem Laila.

Anne sa...

For en flott side, veldig fint bilde av all pynten din, og herlige farger du har brukt. :)

Klem, Anne.

Toi9 sa...

Så lekker og vårlig side. Lekre farger.
Mye lekkert du har laget, siden jeg var innom deg sist.
Veldig lekker LO'en med deg og ditt barnebarn!
Gratulerer som vinner med det lekre påske egget ditt :) Vel fortjent!

Du må ha en fin kveld :)
Klem Toini

Sissel sa...

Åhh så lekker side, nydelig ark.
Klem Sissel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails