Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 31. desember 2010

Godt Nytt År

                            Jeg ønsker alle mine bloggvenner ett riktig GODT NYTT ÅR.
                      Tenk at dette er siste dagen i dettte året.  Jammen har dette året gått fort
                    Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og besøk i bloggen min dette året.

                                I dag er det ikke bare nyttårsaften, men også vår 28-års bryllupsdag.
                                                    Dette fikk jeg av mannen min :)

I går startet jeg på en kalender for 2011. Den er ikke helt ferdig ennå, men utsiden og den første kalendersiden er ferdig. Så det tenkte jeg å vise fram nå, så får resten komme etterhvert.
I denne kalenderen dekker hver side to måneder om gangen.
                                             
                                                     Januar og Februar bildet.
                                                  Slik blir den hengende oppe på veggen.

                                                            GODT NYTT ÅR

11 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen:)
Flott kalender :)
Ønsker deg et godt og kreativt nytt år :)
Nyttårs klem fra Lille ♥

Knerten sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdag, Bodil og Jan ! 28 år, det står det respekt av i våre dager :-) (Nydelig gave du fikk også).
Den kalenderen begynner veldig bra, skal bli spennende å følge den videre :-))
Ha en flott, dobbel feiring i kveld !
Klem

Gitte sa...

Et stort tillykke med jeres bryllups dag idag. Sikke en smuk gave du fik af din mand. :)

Hvor er det en flot kalender du har lavet til det nye år. :)

Du må også ha' en rigtig dejlig aften
På gensyn i 2011
Klem Gitte

Pauline sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!!
Kjempefin gave du har fått!

Tipper kalenderen blir like flott som det du har laget i løpet av 2010, ønsker deg riktig godt nytt år!!
Klem! :-)

Berit sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!
Nydelig anheng du har fått:)

Flott kalender du er i gang med!
Ønsker deg et flott og kreativt år og tusen takk for alle gode kommentarer jeg har fått. Det varmer.
Nyttårsklem fra Berit

-Sanna- sa...

Tillykke med bryllupsdagen!
Og et riktig godt og kreativt år!

Maggie sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!
Jeg snublet over bloggen din idag, og siden jeg liker det jeg ser her, legger jeg meg til som følger.
Likte spesielt din tutorial om bruk av bokseåpneren :D
Jeg må prøve å få tak i en slik bokseåpner.

Et godt og kreativt nytt år ønskes deg.

Lambi sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen Bodil! Nydelige øredobber du fikk!!! :) Så flink du er som er i gang med kalenderen for 2011 også, forsiden og januar/februar er kjempe nydelige! Nydelige snøfnugg og lekkert bilde inni og herlig bilde med nydelig ramme rundt på forsiden! Du er veldig flink! Ha et godt og kreativt 2011! Klem

Jorill sa...

Gratulerer med bryllupsdagen :)
Ønsker deg en flott kveld og et riktig godt nytt og kreativt år :)

Klem fra meg :0))

bestevenn sa...

Først og fremst gratulerer med bryllupsdagen. Det står respekt av 28 år. Kjempefin kalender du har laget, og det blir spennende å se hva du lager i det neste året. Mye flott i året som gikk. Godt nyttår til deg.

Yvonne sa...

Godt nyttår Bodil! Gratulerer så masse med bryllupsdag! Lekker gave du fikk.
Og så flott kalenderen din blir! Fra og med i morgen skal jeg begynne med ukes-LO'er, 100 % inspirert av deg :) Håper bare jeg klarer å være like flink som du.
Kos deg masse i kveld!
Store klemmer fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails