Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

onsdag 30. mai 2012

3 Babykort

For noen dager siden ble jeg utfordret til å lage noe med hjerter på, mange hjerter.
Jeg valgte da å lage babykort og håper det er nok hjerter på det.
Endte opp med 3 like kort, men i forskjellige farger :)
Syntes denne tutorialen var så fin at den måtte jeg bare prøve.

Lysegrønt kort deltar jeg med hos :
Scrappekammeret #54 - Bretteteknikk
Papirdokkene #27 - andre former (kortet mitt er  16,5 cm bredt og 15 cm høyt)
Dere får bare si i fra om det ikke holder mål :)
 
 

Dette rosa kortet deltar jeg med hos:
 Wild Orchid Challenge - Bingo- Ribbon&Lace-Flowers-Pink



og lyseblått kort deltar jeg med hos :
Thats just so cute, so cute surprise #5  - minst 2 ulike stempel (jeg har 3)



Hvit kartong
Rosa, lyseblå og lys grønn Bazzill
Mønsterark fra et kit jeg kjøpte i Sverige en gang, ukjent merke. Det er hjerter på alle tre.
Spellbinders hjerter
Gardenia, roser og knopper - WOC
Swirler - Marianne design dies
Blonder - K&G
Hjerteknapper - Panduro
Hjerteanheng - Nille
Hjerte halvperler - Europris
Halvperler - MF
Hjørne - QK dies
Tekststempel på framsiden - L&F
Tekststempel inni - NSS

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

21 kommentarer:

-Sanna- sa...

Juhu Bodil.
Nå har du sannelig overgått deg sjøl.
Disse var utrolig lekre.
Aldeles skjønne !!
Klem herfra....

lissy-hanne sa...

Altså hvor er de flotte.
klem fra mig

Marlene sa...

Kjempe skjønne kort du har laget! :)

Ha en fin dag.

Bea sa...

Så flotte kort! Og hjertene var perfekte på baby-kort :o)

Ha en fin onsdag :o)

Klem fra Beate

Linda sa...

Nydelige kort, så lekkert pyntet!! Herlig med hjertet i fokus :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Ann Kristin sa...

Kjempenydelige kort! :)

Eddie sa...

Kjempesøte kort! Takk for hyggelige kommentarer! Blir stille til over helga her nå, reiser til Bardufoss i bryllup til vår eldste sønn!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Unn Kristin sa...

Åh, så flotte kort. Denne bretteteknikken vil jeg nok låne;)
Ha en flott kveld.
Klem:)

Berit sa...

Så lekre beltekort du har laget!
Nydelig pyntet.
Klem, Berit

Lenas kort sa...

Nydelige baby kort :-) Det er så stilig med disse lukkningene.Det må prøves etterhvert ;-) Ha en fortsatt flott uke :-)

pia iris sa...

skikkelig flotte kort du har lagd.
likte godt pyntingen.
knallsøte hjerter og flotte stempel.
takk for ditt bidrag. klem pia

Linda sa...

Gjennomførte og flotte kort! Likte godt det frata hjertecharmesen som henger ned fra blomsten :)

Takk for at du tok utfordringen vår hos TJSC

Gitte sa...

Sikke nogle smukke kort.

Pia sa...

woooow Bodil så smukke kort alle i så søde farver
knus Pia

Guri sa...

Nydelige babykort. Eg holder også på med eit kort med den lukkemekanismen.

GryA sa...

Disse var helt nydelige, Bodil! Denne bretteteknikken må jeg prøve meg på jeg også. Virkelig fin.

Tusen takk for fantastisk fint bidrag til oss i TJSC!

Anne sa...

For noen lekre kort! Så nydelige blomster, og jeg elsker de hjertene du brukte. :) Nydelig med hjerteform også, og swirls og blonder.

Klem, Anne.

Angella sa...

Så flotte disse var Bodil...
Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret og Papirdokkene. Lykke til!
klem
Angella

Pysselbus sa...

Åhh!! Otroligt flotta kort, allihop! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och hoppas du blir med även på vår sista utfodring som ligger ute nu!
Kram
Linda

Anne Kristine sa...

Ååå så vakre kort du har laget, Bodil!
Nydelig gjennomført og flott pyntet.
Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
God helg!
Klem,Anne

Stine sa...

Så nydelige kort du har laget, disse var virkleig lekre! Herlig med alle hjertene!
Tusen takk for herig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!
Klem Stine:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails