Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

mandag 14. mai 2012

12 tags of 2012 - Mai

Da har jeg nok en gang prøvd meg på en tag i 12 tags of 2012,  hos Tim Holtz og denne er for mai.
Morsomt å prøve noen nye teknikker og få nye tips.
Når man ikke har alt som trengs, får man bruke det man har :)

Deltar også hos Wild Orchid Chalenge # 50 , Anything goes.


Tag - TH dies
En bit av et gammelt kjolemønster.
Distress ink tea dye, vintage photo og festive berries
Byste-stempel lagde jeg av mosegummi og TH dies
Archival ink 
Marihøne-stempel
Bånd med tall - Stoff og Stil?
Bånd farget med Distress stain shabby shutters
Ramme med en bit TH papir og glossy accents.
Kleshenger charm, knappenåler, gammel trådsnelle i tre, hyssing og sikkerhetsnål
Roser - WOC, dekket med glossy accents

Nå blåser det verre enn verst ute, men sola titter fram.
Ha en fin dag alle sammen.

11 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig flot Tag.

Hege sa...

Herlig tag og for noen freshe farger på blomstene:) Ha en fin dag, klem:)

oheidia sa...

oj, synes denne ble kjempefin og veldig kul! Sånne im Holtz tager burde jeg prøve meg på! Har ikke alt av utstyr men har da noe slik at jeg kan gjøre som deg - improvisere litt!

Håper du har det bra. Klem

Eddie sa...

Knallflott!! Kjekt å studere,hva og hvordan du bruker stempler og stæsj!! Du er så dyktig til å få alt til å høre sammen!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Sissel sa...

Det var en flott pyntet tag:)
Så stilig med blomstene oppi trådsnella.
Klem Sissel

Helen sa...

Lovely tag Bodil. Very pretty charm and I love the brightly coloured roses.

Connie sa...

Såååå stilig og gjennomført:)
Klem Connie

Gunn`s Kort sa...

Herlighet, så flott tag!!
Klem fra Gunn

Tone K. sa...

Så kul og tøff tag !! :)
Trådsnellen din var jo bare helt herlig da :) Knallfin deatlj altså....kleshengeren også.....ja...alt ....hihi :)

Bettina L. sa...

Dette var lekkert Bodil. Liker godt designet med prøvedukken og de friske blomstene og kleshengeren. Klem

Malin ~ Lillpiga sa...

Thanks for joining us at WOC with your lovely tag! ♥

Regards Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails