Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

søndag 3. oktober 2010

JULEKORT

Hvitt som base er greit nok, men når hele kortet skal være hvitt da får jeg problemer. Hvite papirer med noe mønster på ?????..... hadde ingen jeg, nei... Så da måtte jeg finne på noe selv da :) Brukte den greia som preger riller i papiret, først den ene veien så den andre veien. Ble ganske stilig rute-rille-mønster av det :). Så ble det å bruke MS punchere på hvite paneler.
Motivet skulle være fargelagt, jippi...Ble et ganske enkelt motiv på dette kortet :) Nissestempelet er vel fra Panduro og er fargelagt med Touch Marker. Maskert sammen med mursteinstempel som jeg har lagd selv, av restebiter av rødgummi, klippet til og satt på en bit EZ-Mount. Stemplet med Distress Inc aged mahogany. Tekst-stempel fra Ladybug and friends og fra North Star Stamps.
Hvit pynt ja... blonde, silkebånd, halvperler, pyntenåler, blomster, snøstjerner (qk) og charms julestrømpe som er embosset med hvitt embossingpulver.
Stickles frosted lace på stempel, snøstjerner og på paneler.
Deltar på disse utfordringene:
Nordsalten-Hobbyklubb- utfordring #15 - Julekort med snøkrystaller
Sukkersøtt-utfordring-95 - Hvitt på hvitt kort med farget motiv
Wild Orchid Challenge-challenge-6 - Ribbons and bows



                                    Og så et bilde av stempelet jeg lagde :)   ca 7 x 7,5 cm

30 kommentarer:

trine sa...

Nydelig julekort:) Hvitt gjør kortet så delikat:)

Klem.

bestevenn sa...

Dette var da et nydelig julekort. Så fint at jeg ble inspirert til å prøve et selv! Det er stilig med alt det hvite, og du har fått med mange fine elemeneter. Flott mursteinsvegg. Ønsker deg en flott søndag.

Nancy sa...

Ler, det var meningen at det skulle være en utfordring;O)
Du har løst oppgaven mesterlig!!!! For et lekkert julekort du har fått i stand:O) Nyyydelig design, lekkert dekorert, og den støvelen er prikken over i'en, så fin den ble! Takk for inspirasjon:) Stilig den mursteinveggen også:)
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Yvonne sa...

Så utrolig stilig dette ble Bodil! Den ruteeffekten ble knallkul! Den hvite støvelen og, wow, så smart! Og så tøff murvegg du har laget, veldig oppfinnsomt.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem

Wenche sa...

Dette syns jeg ble knallstilig! Likte dette utrolig godt og mursteinsveggen ble jo bare knallstilig! Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Sanna sa...

Du Bodil, du Bodil...
Du er et oppkomme av gode idéer. Kom og bo hos meg en stund.
Jeg har gått tom !!!
Det ble et nydelig kort !

Gry-Heidi sa...

Nydelig ! For en god idé å lage mursteinsvegg av rester !:o)
Klem :)

Pauline sa...

Dette var skikkelig stilig, og fullt av kreative løsninger, jeg bøyer meg i støvet!!! *Aaaatsjooo!* :-D
Ønsker deg en herlig søndag og en flott uke!
Klem! :-)

Anne Bente sa...

wawwwww noget sååååå nydewlig.
klemmmm

Lene Aase sa...

WOW, for et rålekkert kort!!! Så mange nydelige detaljer og digger stempelet du har laget!!!
Klem fra Lene:)

Lenas kort sa...

Så flott julekort :-) Det var jammen en smart måte å labe ett mursteins stempel på.Må opp på rommet mitt å se om jeg har rester av rød gummi:-)
Takk for den glimrende ideen ;-) Ha en flott søndag :-)

lissy-hanne sa...

Supper Supper hvad skal man sige

Pia sa...

wooow så flotte projekter der er at se på din blog med så mange lækre detaljer, her må jeg på besøg igen

Miss StampAlot sa...

Kjempestilig kort, og god ide med rillene =) Tusen takk for sporet inne hos meg. Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring....

hilsen Marielle j

Tone K. sa...

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar Bodil ! :O) Alltid hyggelig !

wow...du er jammen meg kreativ altså. Eget mønsterark og eget stempel. Også så stilig det ble. Det rutearket ble helt toppers og så smart og bruke gummirester til å lage stempel....så herlig !! :o)

Ha en fortsatt super søndag !

klem

Anne sa...

Dette ble jo kjempeflott!
Virkelig LEKKER pynting. ;)

Gro sa...

Noe så elegant. Kreativ bakgrunn med rille/rutemønster, og den "mur-veggen" var utrolig kreativ. Heretter skal ingen rester av rødgummi kastes her, for den var flott. Og det er kortet ditt og.
En veldig flott og kreativ løsning på utfordringen vår hos Sukkersøtt.

Klem :o)

Silje sa...

Så nyyydelig det var! :D
Så mye fine detaljer, og jeg syntes du løste mangelen på mønsterark bra! :D Og det stempelet du har laget deg - så lurt!!

Ha en riktig fin søndag videre!

Takk for mange fine kommentarer i bloggen min!

UlrikaT sa...

Otroligt kreativt og lekkert kort! Jeg er stum av beundran over din fantasi!

Knerten sa...

Så lekkert dette ble, Bodil, syns du klarte oppgaven svært godt, jeg :-)
Så gøy med dobbelrullingen, det ble veldig bra !

Ellinore sa...

Det julekortet var bare helt Råååå....lekkert, kvitt er nydelig, og den trillebåra under her var også bare helt skjønn.
Klem.

Grethe sa...

Utrolig nydelig julekort du har laga! Hvitt er lekkert!!

Eva Helen sa...

WOW så Vakkert hvitt kort!Så fin bakgrunn og veldig kreativ laget!

Klem Fra Eva Helen

Pink lady sa...

Du er bare så smart Bodil:-)
Stilig med dobbel rullingen på det hvite arket og hjemmelaget mursteins stempel!!
Et nydelig julekort!!!

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Papirskreppa sa...

En fin løsning på utfordringen hos Sukkersøtt. Du er flink. Så en blogg her der det var vist hvordan man kunne lage stempelr selv. Der var det en slik mursteinsvegg også. Så er man bare kreativ, så er det mye en kan trylle frem. Og du er jo bare dyktig til dette :) Ha en fin uke.

Siv Anne sa...

Så flott et julekort og for et knall stempel. Det var jo bare supert. Lur du :)

Mona E sa...

Utrolig flott julekort, Bodil. Den murveggen du har laget er fantastisk! Gratulerer med månedens favoritt hos Kreative Krumspring. Det er skikkelig velfortjent. Den vuggen din var både innovativ og fantastisk fin å se på. Klem...Mona

Ane`s Papirdill sa...

Så lekkert julekort du har laget!!
Nydelig pyntet, og det stempelet du laget selv var jo bare råstilig!
Takk for du deltar hos sukkersøtt :)
Klem fra Ane:)

Marianne (Sakkalo) sa...

Herlig kort, flotte detaljer og kreativ 'mursteinsvegg'. :)
Takk for at du deltar i NSHKs utfordring - lykke til!
♥ Marianne

Toto og Tutu sa...

Nydelig kort og flott stempel! Murstein bakgrunn er sååå flott syns jeg og HOT akkurat nå!

Takk for alle søte kommentarer du legger igjen hos meg, blir så glad! ☺

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails