Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

lørdag 4. september 2010

VUGGE

Jeg må ha drømt om det bildet som Anonyme Scrappere har i sin utfordring-5, der vi skal la  oss inspirere av et bilde. For da jeg våknet visste jeg nøyaktig hva jeg skulle lage :) Har latt meg inspirere av farger og mønsteret på putene. I tilleg noe å sove på/i.
I tilleg sender jeg til Wild Orchid challenge-4-make-it-sparkle.

Har brukt vanlig hvit kartong. Mønsterarket er kjøpt på Nille. Svertet kanter med VersaCraft cherry pink.  Roser fra WOC og Panduro, bamsen er fra Kuttut, blonden fra Stoff og Stil, perlebåndet er fra Panduro. Stickles star dust på puten og rosene. Så har jeg brukt MS puncheren min og Spellbinders sirkler.
Kortet er knytt sammen med et silkebånd.
Jeg har så lite med tekststempel, så da ble det bare "Gratulerer" fra NSS og en tekst skrevet på pc. Det lille sommerfugl-stempelet har jeg fått.


Skal lage en tutorial senere :)
Ha en super helg, klem :)

33 kommentarer:

Wenche sa...

Åhhhh du er ikke sann!!!! Vuggen din er helt fantastisk vakker!!! Smelt :)
Den kommer nok til å ta bloggverden med storm...jeg må nok låne denne fantastiske ideen. Perfekt til dåp!
Kan studere denne lenge!! Tusen takk for dine herlige og inspirerende prosjekter.
Ha en fin fin helg.
Klemmer fra Wenche :0)

lissy-hanne sa...

Altså hvor er den vugge sød , du er fantastisk til at få ideer og selvfølgelig fører dem ud i livet.
super
god weekend

Anne sa...

Herregud så kreativt og lekkert! Papirene er nydelige, og alt er superflott pyntet! :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem fra Anne.

trine sa...

Virkelig lekker. Flink du:)

Ha en flott og kreativ helg!

Anne-Britt sa...

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Nydelig nydelig vugge. Så kreativt og flott. Har ikke vært her på en stund, men den boksen i forrige innlegg var også supersøt. Ønsker deg en fin lørdag videre.

Ellinore sa...

Ååååå....den vugga var bare helt skjønn.....flott boks og blondebok under her. Ha en fin helg i finværet.
Klem.

sonja sa...

Herregud, noe så lekert !!!

Sissel sa...

Noe så skjønt, ble bare helt forelska i denne nydelige vogga di. Du er jo bare så kreativ og flink!!

Klem Sissel

Bettina sa...

JISSES VA MYCKET VACKERT DET FANNS HÄR, JAG BLIR SÅÅÅ INSPIRERAD. TACK. KRAM BETTINA

Therese sa...

Åh så utrolig søt da. Virkelig lekkert gjennomført. :)

Gro sa...

Fy søren, så flott den vugga var. Der hadde det passet bra med teksten fra NSS, ja.
Ha en forsatt fin helg :o)

Gro sa...

Rålekkert!!!!!
For en kjempeide. Dette fikk jeg lyst til å prøve!
ha en flott søndag!
klem fra Gro

Connie sa...

Woooow sååå lekker.
Nydelig liten vugge du har laget.
Kjempefin ide.
Du er super flink.

Ha en fin søndag.

bestevenn sa...

Dette var da en veldig god drøm! Kjempeflott denne vuggen din. Bare helt utrolig lekker.

Knerten sa...

Fantastisk, hva du er kreativ Bodil !! Denne er bare nydelig, gleder meg til tutorialen, for denne har jeg lyst til å lage til et vennepar som venter smått :-)
Ha en fin søndag.

Gry-Heidi sa...

Oi, for en fantastisk flott vugge !!

Klem :o)

Lenas kort sa...

Fy søren så lekkert! :-) Aldeles nydelig :-) Er så imponert! Ha en flott søndag :-)

Lene sa...

Så lekker denne var! Utrolig søt og flott laget!

ha en herlig søndag!

mettepip sa...

Så utrolig flott Bodil!
Så flink du er med disse prosjektene - er jo til å ta av seg hatten her!!
Nydelige detaljer. Så flott med puta med blondekant og dyna. Ja, alt var bare så gjennomført og flott her! Lekre papirer også.
Klem fra
Mette

Pink lady sa...

Rå lekkert Bodil!
Helt nydelige detaljer, mønster ark og farger på denne søte vuggen!!! Lekkert!!!

Ha en kreativ kveld med ukens LO:-)
Klem Laila.

toi9 sa...

Denne vuggen var bare helt NYDELIG!!!
Skikklig fint pynta!!
Ha en fin søndagskveld :)
Klem

madamtridse sa...

Åh Bodil hvor er det bare en rigtig smuk vugge du har fået lavet. Sikke nogle skønne farver og detaljerne...waouw.:)
Den må jeg helt bestemt prøve at lave i det nye år, når jeg skal være tante.:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Klem Gitte

Camilla sa...

Så nydelig!!
Virkelig kreativt og flott!
Flink du er!
:D

Marianne-db sa...

wow, dette var så nydelig!! Så fantastisk kreativ du er som kommer opp med så mange gode ideer!! Gleder meg til tutorial :-)
Ønsker deg en fin uke!
Klem Marianne

Mona sa...

Så utrolig søt denne var!
Lekker!

Eva Helen sa...

WOOOW Den var såååå Nyyyydelig!For en kreasjon du har laget med vakre detaljer!

Klem Fra Eva Helen

Anette sa...

Steike, noe så vakkert!! Utrolig hva man kan lage av papir altså!
Tusen takkf for ditt bidrag!
Klem Anette - anonyme scrappere.

Meretekj sa...

Tusen takk for koselige gratulasjoner på dagen min igår.

Denne vugga de var utrolig flott.
Du er bare så kreativ:)
Masse klemma fra Merete

Mette`scrap sa...

Noe så nydelig,denne falt jeg helt for .Kan nok hende jeg låner ideen din en gang,men jeg skal huske på å linke den til deg.

Mona Evy sa...

WOW, den vuggen var kjempe nydelig!! Nydelige papir du har brukt!

Trine Lise sa...

Åh, kjempe søt vugge!
Håper du drømmer om scrappingen din mer, for dette ble så herlig.
Takk for ditt bidrag til AS. klem

Anja's KortKreasjoner sa...

Så stilig vugge. lekker med alle blomstene og de flotte detaljene. Tusen takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere.
Klem, Anja

Mona E sa...

Wow for en kreativitet! Hvis ikke du vinner ja så vet ikke jeg. Dette er min desiderte favoritt.
Klem...Mona

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails