Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

fredag 17. september 2010

Post-it

Dette er den første post-it-blokken jeg har lagd.  Jeg har sett mange slike rundt omkring og nå var det på tide at jeg kom igang med noen slike selv også :)
Lagd permer av kartong og bundet inn med Bind-it-all. En post-it blokk inni.
Har prøvd meg på å lage egen bakgrunn. På framsiden har jeg brukt distress ink og Sizzix pregeplate. På baksiden swirl-stempelet jeg fikk av Marianne og distress ink.
Noen restebiter, bilde funnet på nett , sølv glitterlim, blonde, halvperler, blomster, brads, pyntenål og perler. Bradsen har jeg embosset med et svart pulver med mangefarget glitter.
Deltar på disse utfordringene :


                                                         Ønsker alle en riktig fin helg.
             Og tusen takk for alle flotte, hyggelige og koselige komentarer dere legger igjen til meg.

21 kommentarer:

Grethe sa...

Denne var veldig flott! Jeg har heller ikke laget slike selv, men de er en av grunnene til at BindItAll står på ønskelista mi!

Takk for flott inspirasjon inn i fredagsscrappingen!

Gunn`s Kort sa...

En kjempenydelig pyntet Post-it bok:)

Berit sa...

Nydelig post-it bok! Vakkert med lilla innslag.
Klem, Berit :o)

Pia sa...

super nydeligt kort med lækre detaljer

Pink lady sa...

Nyyyyydelig post-it blokk!!
Lekkert pyntet! Så fine farger du har brukt, lekker blonde og nydelig motiv.
Sier det igjen: Du lager bare så mye fint Bodil:-)

Ha en fin og kreativ helg!
Klem Laila.

Dena sa...

Wow! This is beautiful! Love all your details. Very pretty vintage look!
Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Hugs, Dena

bestevenn sa...

Så nydelig bok du har laget. Lekkert med bakgrunnene du har laget selv. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

trine sa...

*Sukk* Så lekker:)

Siv Anne sa...

Har aldri hørt om post-it bok jeg. Men denne så da virkelig flott ut.

God helg til deg og dine :)

bojose sa...

Har retta opp litt i teksten :)
det er en post-it blokk.

Tone K. sa...

OI....så kul denne var !! Skikkelig lekker ! :o) Så utrolig søte og flotte detaljer !!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger i bloggen min :o)
Stor klem.

Ønsker deg en super helg :o)

linsal sa...

knall lekkert! masser av herlige detaljer, en fyd å se på :D
tusen takk for at du deltar hos kort o mania og hos scrappekammeret!
klemmm fra Linda S. L

Connie sa...

Såååå stilig post it blokk.
Nydelig pyntet.

Ha en fin helg. Klem:)

Anja's KortKreasjoner sa...

Så lekkert kort. Nydelig englemotiv og lekre farger. Tusen takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere.
Klem Anja

Anne sa...

Kjempesøøt! :D

Benedicte sa...

så herligt post-it bok du ahr laget.
herlig pyntet.
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

Mette`scrap sa...

Denne var skjønn.Ha fortsatt en god helg.

Kathy sa...

This is just gorgeous!! Love the vintagey look and all your details are stunning!
Thanks so much for playing along with us at WOC!
:)Kathy

Guro sa...

Nydelig postit bok du har laget :-)
kjempesøtt motiv og nydelige detaljer!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret og Kort O Mania.
Klem Guro

Silje sa...

Nydelig! Synes spesielt bakgrunnene dine var fine :D

Klem!

Jeanette sa...

Nydelig bidrag, tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails