Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

torsdag 2. september 2010

Blondebok nr3

Satt her i går og tenkte på hvor mange utfordringer jeg kan klare å flette inn på ett prosjekt.
Dette ble resultatet og hele 6 utfordringer sender jeg den til.

Kort O Mania-utfordring-23  Søm.
Nordsalten-Hobbyklubb-utfordring-13  Vinger.
Scrappekammeret.-utfordring-13-kammerpikenes-begrensning  ikke bruke stempel
Sketchy Colors-36.   Rød, Orange og Gul.
Sukkersott.-utfordring-90  Perler og Blomster
Wild Orchid -challenge-4   make it sparkle

Har brukt et gult papir fra en tegneblokk. rød/orange mønsterark fra MME. Svertet kanter og tegnet søm med rød metalic-lpenn og med hvit penn. En sommerfugl er kjøpt i Sverige og en charms sommerfugl fra Kuttut. Roser og knopper fra WOC. Halvperler,bling, brads, blonde og satengbånd. En vaskelapp fra genseren min. Nøkkel, beslag og blomster kuttet med TH dies, embosset med liquid platinum embossig pulver.  div blomster. Swirl og hjerter er kuttet med Sizzix dies, emboset med rødt stjernestøv. MS puncher har jeg også brukt. Hekte fra en pelsjakke og hengsel fra en selebukse, sydd fast med sølv/metall-tråd.. Til slutt ble det massevis med Stickles starDust.

Inni boken har jeg klippet til "vikler" av kartong fra forskjellig emballasje.


                                          ARTIKKEL PÅ KREATIVE SIDER
              Nå finner du min artikkel/tutorial på trillebårkortet hos Papirgleder sine .kreative sider.

Om noen lar seg inspirere og lage sitt egen trillebårkort, skriv noen ord til meg så jeg kan få se :)

Ha en super dag alle sammen. Vi skal ha middagsgjester i dag, på en helt vanlig torsdag :)
Tusen takk for alle de hyggelige komentarene dere legger igjen til meg. Jeg blir så utrolig glad for dem :)

24 kommentarer:

Marit sa...

Så mye flott du lager. Blondebok var en veldig god ide. Og jeg falt pladask for kalenderen din - nydelig!

Pink lady sa...

Denne ble bare helt lekker Bodil!!
Nydelig pyntet med mange fine detaljer!
6 utfordringer på en gang...godt gjort:-)
Koselig med middagsgjester en helt vanlig torsdag:-)
Ha en fin kveld!

Klem Laila.

Lenas kort sa...

Så lekker blonde bok :-) Nydelig pynting :-) For en herlig måte å sammle blonder på :-)Ha en flott dag :-)

Anne sa...

Guri så lekre de blir, alle disse blondebøkene dine! Scrapperommet ditt må jo være et syn for guder. ;)

Marianne sa...

Milde måne, hva sier en til sånt??? Dette var bare helt fantastisk, både ideen og gjenomføring. WOOOW!!!
Takk for at du fortsatt er med oss hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

Wenche sa...

WOW! Utrolig lekkert og for en fantastisk flott idè! Nydelig! Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfrodring.

-DT Wenche

Yvonne sa...

Så herlig blondebok Bodil! Og ikke minst en utrolig god idè! Nydelig pyntet, i skikkelig gla'farger! Si meg, lager du bøker til andre og, eller har du virkelig så mange blonder? (spør en litt misunnelig Yvonne, mens hun kikker på den lille blondestumpen hun har...)Hi-hi.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
Klem

Wenche sa...

Ohhh lala...dette var helt rått!!! Så utrolig vakkert og helt nydelige farger. Og for en fantastisk flott ide!!! Den trillebåra likte jeg også så godt at den må bare testes.
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersött!! Og takk for herlig inspirasjon.
Klemmer fra Wenche :0)

Connie sa...

Såååå lekker blondebok.
Nok en fin ide fra deg.
Herlige farger og mange fine detaljer.

Kos dere med middagsgjester.

bestevenn sa...

Så nydelig blondebok du har laget, og mye lekker pynt til pynten! Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Toto og Tutu sa...

Det trillebårkortet var kjempefint! For en morsom ide!

Det var også blondeboka di, mine henger over en krok på rommet mitt, hulter i bulter....☺

Takk for alle koselige kommentarer inne hos meg!

Gro aka emrille sa...

Så utrolig kul denne var!
Skikkelig lekker altså:)

Håper vi får se mer til deg hos Kreative Krumspring:)

madamtridse sa...

wow endnu en super flot blondebog.:) Sikke mange flotte detaljer.
Den trillebør du har lavet er bare utrolig flot. Tror jeg må prøve at lave en.:)
Hvor er din kalender side for september rigitg flot pyntet.:)
Du må ha' en rigtig dejlig aften
Klem Gitte

linsal sa...

oi oi oi så sinnsykt flott denne var, og ikke minst for en fantastisk idè!! Nyyydelige farger og flott dekorert!
tusen takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania og på scrappekammeret :D
klemmm fra Linda

Mette`scrap sa...

Denne var både lekker og praktisk.Både farge å pynt var helt toppers.

Lambi sa...

Denne boken/mappen var smart Bodil! Lur måte å ta vare på blonder! Masse flott stæsj og så mange oppgaver du har fått inn i samme ferdig produkt! :) God natt og god helg! Klem

Miss StampAlot sa...

Denne var jo kjempelekker, og ikke minst kjempesmart =)

Tusen takk for at du deltar på NSHK`s utfordring !

Lykke til..


klem

Tove sa...

Så smart med en slik blondebok! her var det mye inspirasjon å hente:)

Aud Kirsten sa...

Denne blondeboken var utrolig lekker! Flott pyntet og herlige farger:) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Benedicte sa...

så herlig blondebok du har laget.
skikkelig stilig var den
og for en god ide..
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

Guro sa...

Disse er bare så lekre Bodil, kjempefin og dekorativ oppbevaring av blonder. Bind it all maskinen havnet enda høyere opp på ønskelisten min etter å ha sett disse fine bøkene dine :-)
Veldig friske og fine farger på forsifen her!
Tusen takk for nok et flott bidrag her hos oss på Scrappekammeret.
Klem Guro

Silje sa...

Så vanvittig flott denne var!!! Også så lur :) Sitter her og kikker og kikker på alle detaljene, nydelig var det!

Ha en fin uke!

Marianne (Sakkalo) sa...

For en herlig bok, Bodil - og en kjempeflott måte å oppbevare blonder på!
Boken er nydelig pyntet med herlige detaljer. :)
Takk for at du deltar på NSHKs utfordring - lykke til!
♥ Marianne

Mim... sa...

Men oj oj oj vilken underbart läcker "blondebok"!
Ha det bra.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails