Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

mandag 30. august 2010

UKE 34

Ja nå har enda en uke passert og enda en ukesLO er ferdig :) Denne gang skal jeg jammen meg sende den inn til utfordringen hos Sketchy Colors- #36 , som er å bruke fargene RØD, ORANGE og GUL. Det  passet så godt til fargene på bildene jeg har fra denne uken.
Og til  Wild Orchid challenge -4 - make- it - sparkle

Denne gang har jeg brukt navnløse ark jeg har hatt liggende en god stund og noen rester. Blonden har jeg kjøpt hos ccHobby. Batteriene er noen gamle jeg fant som vi ikke hadde bruk for lengre :) QK og Sizzix dies. MS bordpuncher. Diverse blomster,brads og  blanke - er det raindrops de heter tro??? Små paraplyer i metall. Et surfebrett-som er en knapp. Noen av bladene har jeg klipt ut av  mønsterarket og satt på med 3D-puter. Og til slutt har jeg hatt på Stickles star dust :)


Ha en flott uke alle sammen :) og tusen takk for alle hyggelige komentarer dere gir meg :)

13 kommentarer:

Hege sa...

Tusen takk for mange superkoselige kommentarer i bloggen min:)
Og wow, for en flott LO!! Jeg fikk skikkelig herlig høstfølelse når ser på den.. som alltid må jeg trykke på å forstørre for å suge til meg alle de flotte detaljene.
Ønsker deg en superflott uke, klem:)

Gry-Beate sa...

For en super flott høst LO!! Du er knall flink til å dekorere!!

;0)Gry-Beate

Knerten sa...

Jeg gjør også som Hege, forstørrer for å få med flere detaljer. Så mange herlige charms du bruker her; og de utgåtte batteriene passer jo så bra !! Flott LO, som med de flotte fargene minner om hvilken fantastisk flott årstid vi snart går inn i :-)

Lenas kort sa...

Jammen klarte du det denne uken også :-) Er imponert :-) Lekkert! Ha en flott og kreativ uke :-)

Ellinore sa...

Flott ukes LO.....her er du bare konge.....disse LOene dine er bare superflott:) Ha en fin uke.
Klem.

Meretekj sa...

For en flott lo:)
Du er flink til å dekorere med sååå mange detaljer:)

madamtridse sa...

Et super flot ugeLO du igen har lavet. Vild med farverne og detaljerne.
Du må ha' en rigtig skøn uge:)
Klem Gitte

Lambi sa...

Så frisk og flott Ukes LO! Liker disse høstfargene, selv om jeg håper vi fortsatt har noen dager igjen med et snev av sommer! ;) Du har fått med utrolig masse elementer og stæsj i denne ukes LOen og det synes jeg er kjempe moro! Moro når det er mye som foregår! :) Ha en kjempe flott uke! Klem

mettepip sa...

Denne var kjempefin! Så lekre farger i flotte høsttoner.
Flott med bladene, gjerdet og lyktestolpen også - ble et veldig fint "miljø" ut av det!
klem fra
Mette

Anne Kristine sa...

Så flott LO og så masse detaljer du har fått med.
Herlig høst stemning :o))
Takk for at du deltar hos SC.
Klem Anne

bestevenn sa...

Kjempemorsom LO, så mye variert. For et album du får. Med hverdagsminner. En utrolig dagbok. Ønsker deg en fin uke.

Hege-Annie Simonsen sa...

Detaljrik og sprudlende LO! herlig!!

elsi67 sa...

Flott LO i nydelige høstfarger :) Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails