Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

torsdag 26. august 2010

Hipp, hipp hurra

Jeg har lagd dette kortet som jeg sender til disse utfordringene :
Sketchy Colors - utfordring #35-skisse
Wild Orchid-challenge-4-make-it-sparkle

Her har jeg brukt hvit kartong og mønsterarkene er fra Laura Ashley. Stempel fra Motivet, stanset ut med spellbinders og fargelagt med Touch Twin Marker. Svertet kanter og hadd på stickles star dust. Halvperler, pyntenåler og bjelle-charms. Satengbånd.Teksten er skrevet på pc. De små sommerfuglene er stanset ut med en Fiskars puncher.

11 kommentarer:

Pink lady sa...

Et nydelig kort Bodil!
Så søtt motiv og herlige farger.
Bakgrunns arket ligner på cordfløyel:-)

Ha en fin og kreativ torsdag videre:-)
Klem Laila.

Sanna sa...

Så flott dette var.
Koselig stempel og fine farger.

Anne sa...

Kjempeskjønt, og herlig pyntet! :)

bestevenn sa...

Så nydelig dette kortet ble, gjennomført på alle sider.Og fin vennetekst.

Hege sa...

Nydelig kort Bodil:)
Jeg har også noen av Motivet stemplene, men synes at de er litt vanskelig å fargelegge fint så de har ikke vært så mye brukt her.. men du mestret det kjempebra.
Klem:)

Ellinore sa...

Nydelig kort ......lekkert, flotte farger og detaljer.

Connie sa...

Nydelig kort i herlige farger.

Ha en fin kveld.

Grethe sa...

Kjempeflott kort!
Fine farger og oppsett. Stempeltrykket er så flott fargelagt.
Og sløyfen er så søt, passer veldig godt til!

oheidia sa...

Nydelig kort med vakker tekst inni. Flott motiv ig jeg likte så godt fargene du brukte sammen her :=)

Takk for koselige kommentarer, Bodil

Anne Kristine sa...

Så herlig kort og likte så godt fargene du har brukt!
Søtt motiv også :o))
Takk for at du deltar hos SC.
Klem Anne

Eline sa...

Hei,
Nydelig kort med flotte farger. Veldig søtt motiv da =).
Flott gjennomført på alle sider.
Ha en fin kreativ uke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails