Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

tirsdag 24. august 2010

Blondebok

Jeg har lagd en ny variant av båndboken og den har jeg blonder i. Lagde en ny type lukking, som jeg synes ble bedre.
Har brukt tykk kartong til permene og kledd de med tegnepapir. En gammen bokside og litt restepapirer fikk jeg også brukt. Papirblonde fra Nille. Hvit blonde kjøpt i Sverige. Blomster fra Notabene. Roser fra WOC. Brads, bling og halvperler. En gammel nøkkel kjøpt på et bruktmarked.Kulekjede fra en sko. Låsehekte fra en pelsjakke. Hengsle fra en selebukse som barna hadde da de var små. Masse sølv glitterlim. Jeg klarer ikke helt å få fram hvodan det glitrer på bildet, desverre.

Sender inn til disse utfordringene :
Scrappekammeret-utfordring-13-kammerpikenes-begrensning -lag et kort/kreasjon uten stempel


Her regner og blåser det i dag. Perfekt inne-scrappevær, ikke sant :) Ha en fin dag alle sammen :)

16 kommentarer:

Grethe sa...

Regn og blåsevær er absulutt scrappevær! Det er jeg helt enig i!
Dette var en lekker blondebok! Du er så flink med sånne søte små prosjekter!

Sanna sa...

Kjempetøff.
Du er jammen oppfinnsom.

Lenas kort sa...

Den ble bare så søt :-) Glimmrende ide :-) Ha en flott dag :-)

trine sa...

Så flott. Virkelig imponert:)

Ellinore sa...

FLOTT.....Skikkelig stilig.
Klem.

Pink lady sa...

Du er bare så kreativ Bodil! Lager så mye variert..imponert her jeg:-) En lekker mappe!
Ha en fin kveld!
Klem Laila.

sonja sa...

Så utrolig stilig !
Har ikke sett en sånn lås før )

Sanna sa...

Fint du ville være med på candyen min.

Connie sa...

Kjempesmart :O)
Du er så kreativ.
Den ble jo bare så tøff.
Ha en fin kveld

Jorill sa...

Kjempetøff og så praktisk.
Du er en skikkelig kreativ dame, Bodil!

Regn = innekos :0)

Klem

Knerten sa...

Kjempenydelig, Bodil !!

Anne sa...

Så utrolig flott den var! Herlige farger, og lekker detalj med den selebukse-hengselgreia. :)

(og nei, her var det virkelig utevær i dag, men jeg satt inne og lekte med mitt nye scrappeutstyr likevel...)

Helle sa...

Hei Bodil

Først må jeg få takke for koselige kommentarer i bloggen min!
Det er jo nesten som man skulle ønske regn og storm oftere for å få tid til å lage alt som man har lyst til,og disse lekre bøkene dine er intet unntak!
Du er jammen kreativ,-Og fortsett å dele med oss,sånnt gir inspirasjon og man spinner videre og kommer frem med sine egne løsninger på ting.

Takk igjen og kos deg med innevær,godt at vi har en hobby som manstortrives med!!
Klem fra Hobbyloftet

madamtridse sa...

Ej hvor er den båndbog bare utrolig smuk. En rigtig smart lukning, det skal jeg huske :)
Tak for din tut på trillebørkortet. Det må jeg prøve at lave en dag.
Et stort tillykke med at du skal være bedstemor, hvor bliver det bare dejligt :)
Tak for din søde kommentar på min blog
Du må forsat ha' en rigtig dejlig uge.
Klem

Randi Th. sa...

Så flott denne var! Alltid lurt å ha litt system i bådene. Jeg hadde en eske liggende med alle båndene samlet. Det var et mareritt når jeg skulle lete etter en bestemt farge.... Ryddet til slutt....

Ha en fin kveld!

-klem-

Guro sa...

For en nydelig oppbevaring av bånd, du er virkelig driftig og kreativ! Herlige fargekombinasjoner på forsiden :-)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails