Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

onsdag 25. august 2010

Blondebok-stor

Jeg har lagd en bok til i en litt større utgave, dvs. høyere utgave :) ca 26 cm høy er den . Samme system som den nedenfor og jeg skal ha blonder i denne her også.
Sender den inn til de samme utfordringene:
Scrappekammeret.-utfordring-13-kammerpikenes-begrensning
Wild Orchid -challenge-4-make-it-sparkle

Denne er lagd av stiv kartong og kledd med et rosa papir. Så er det Tilda mønsterark. Svertet kanter. Stiplet linjer med brun glitterpenn. Swirlene er stanset ut med Sizzix dies i hvitt papir, farget med Touch Twin Marker i farge nr2 old red, deretter embosset med et blankt embossingpulver med glitter. Samme låsesystem som på forrige bok. Div. blomster, roser og blad. Hadd på masse Stickles star dust. Så er det brukt perlebrads, bling og charms.

8 kommentarer:

Lenas kort sa...

så lekkert :-) Morro med blonder og bånd :-)
Ha en fin kveld :-)

Anne sa...

Nydelig flott! :)

Fridashobby sa...

Hei Bodil.
Jeg synes du er kjempeflink og må si at jeg har tatt noen idéer fra deg. Jeg har nettopp åpnet en egen blogg og håper på at du kan gi meg noen retningslinjer :)

Klem Frida :D

Pink lady sa...

Så lekker denne mappen også ble Bodil!
Nydelige farger, swirler og blomster.
Klem Laila.

Guro sa...

Nydelig Bodil, jeg beundrer alle disse påfunnene dine; hobbyrommet ditt må være en fryd! Mine bånd er total kaos; litt som resten av kroken ;)
Nydelig pyntet og nydelige papirer :)
Tusen takk for nok et flott bidrag til oss på Scrappekammeret.
Klem Guro

Kim sa...

WOW this is absolutely gorgeous hun! Lovely work and gorgeous flowers and sparkle!!!
Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Mona E sa...

Gratulerer så mye med seieren hos scrappekammeret. Det var deg virkelig forunt. Bidraget ditt var jo utrolig lekkert! Bra jobbet! Klem...Mona

Karina Bunkenborg sa...

Hvor er den bare flot. Kan den åbnes? Det kunne være spændende at se den indeni, hvis den kan åbnes, men flot det er den!
vh Renne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails