Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

onsdag 4. august 2010

Båndbok nr 14

Jeppp... enda en båndbok ble det :) Disse båndene som kommer på brett er jo kjekke å lage permer til. Så myyyye lettere å finne det en trenger også. Tenkte denne kunne passe til noen utfordringer, så da sender jeg den til :

Mønsterark fra ArtPlus, brukt av begge sider, kanter er pusset med sandpapir, og svertet med distress ink. En rest Tilda papir, svertet og revet kanter. 2 gamle blonder, bling, brads, sikkerhetsnåler, en gammel nøkkel og div. blomster. Rosene og knoppene er fra WildOrchidCrafts. Klistremerkebokstaver, eyelets, silkebånd og glitterlim. Bundet inn med Bind-it-all maskina :)



17 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så morsomt med sånne bøker til båndene! Stilig! Og flott dekorert! mange lekre detaljer her!!! :)

Håper du har en god sommer. Her har det vært flytting i løpet av sommeren og mye pes i den forbindelse, slik at det har blitt liten tid til hobby og den slags. Det bærer noen av DT bidragene mine laget i løpet av sommeren dessverre preg av - laget i et "hattefokk" noen av dem, ja...! Nå har jeg funnet ro på meg til å sette meg ned og lage noe igjen - det kom med forkjølelsen jeg har i disse dager. Jeg klarte ikke holde senga HELE tida, selv med feber...

ha en fin dag! her skinner sola i dag!
Klemmer, Hege

Lenas kort sa...

Flott og dekorativ måte å oppbevare bånd på :-)
Jeg har tatt meg en blogg runde inne hos deg
:-) Har vært borte i nesten 4 uker,...å henger litt etter! Så flott scrappe rom du har :-) Godt med en ryddings av og til! Ha en flott dag :-)

Anne sa...

For en kul ide!
Orginalt og flott, og selve boka var jo bare knall-lekker!

Ragnhild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ragnhild sa...

Så stili da! :)
Har aldri sett en sånn før, men det er jo bare en super ide da.
Den var virkelig fin :) Å masse fine detaljer.

Anne sa...

Takk for at du deltar hos AS. ;)
Klem fra Anne.

Jorill sa...

En kjempelekker bok og så praktisk da :0)
Ha en fin kveld. Klem

bestevenn sa...

Kjempefin den båndboken. Veldig greit med alt man kan ha en god oversikt over!

oheidia sa...

Wow - denne ble flott, praktisk og oversiktlig! Noen sånne bøker burde jeg faktisk ha lagd meg. Men, det er for mange ting på "må gjøre" listen. Har tenkt å organisere stemplene mine først i slike tomme cd-etuier. Det blir nok bra.

Takk for mange kommentarer og god sommer!

Aud Kirsten sa...

Denne var kjempeflott, for en god ide!
Ha ei flott helg!
klem:)

Randi Th. sa...

Herlighet så smart! Flott ble det også! Dyktige deg!
Ha en flott helg!

-klem-

Gladie sa...

Genial ide med båndbok - og den var skikkelig lekker!

Ellinore sa...

Den var jo kjempefin....får jo skikkelig orden i "sakene" med de der.....flott forsegjordt med masse fine detaljer.
God Helg til deg:)
Klem.

Rainbow sa...

I love this idea!! so very beautiful and creative!! love the cover with all these embellies, looks very pretty!!!
HUgs
Lidia

Helle sa...

Åååj,for en kjempeflott ide!!
Takk for at du deltar på bursdagscandyen min :-)
Vi får krysse fingrene for at du kan få ditt første Magnolia-stempel!!

Go'helg ønskes til deg fra meg.
-Helle-

linsal sa...

oi oi denne va utrolig lekker!! Og ikke minst smart!

takk for at du deltar hos vintage udfordring :D
klemmm fra Linda

Benita sa...

Det var da en god ide!

Tak for deltagelsen i vintageudfordringen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails