Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

fredag 30. juli 2010

PUTTEBOK

Fikk endelig litt tid til scrapping i dag og lagde denne putteboken/arkivmappen. Lagd etter DENNE artikkelen på Papirgleder.no.
Sender inn til disse utfordringene:
nordsalten-hobbyklubb,utfordring-11 Lag hva du vil men ikke et kort
wildorchidchallenge,challenge-2  som vil se blonder
Papirene husker jeg ikke hvor er fra. Boksiden er fra en bok fra 1855, ooops!!!! svertet kanter med Distress Ink, vintage photo. Hvit korrekturpenn :) Blonden er kjøpt på et bruktmarked. Glassblomsten er fra en lysmansjett jeg kjøpte på Lillehammer :) Metallhjørner fra Kort og Godt. Perlesnor fra Nille. Båndet og blad-knappene husker jeg ikke. Pyntenålene kjøpte jeg på Røros et sted. Bilde av syrinen har jeg tatt :) Stempelet på baksiden har jeg lagd av barnas gamle trykkeverksted :) Så kom det i bruk igjen også :)

12 kommentarer:

Lambi sa...

Wow, Bodil - dennne var kjempe lekker! :) Perfekt til oppbevaring av små stæsj, bilder ol.! :) Håper du har en fin sommer! Klem

jannes hobbykrok sa...

Denne var ikke bare genial,men skikkelig lekker også!Flott til oppbevaring,nydelig dekorert!Stilig med bokstaver i boksider!
Janne

Gry-Beate sa...

Denne var rå lekker!!

;0)Gry-Beate

Linda W sa...

nydelig, du er så flink.
Herlige ark du har brukt denne likte jeg veldig.
klem

Wenche sa...

Så stilig og kreativt. Lekkert ble det også.... Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

-DT Wenche

Helle sa...

Hei
Så lur denne var !!
Flotters :-)

-Helle-

bestevenn sa...

Kjempefin og lur bok! Ønsker deg en fin helg og litt tid til scrapping!

Maya sa...

Nyydelig puttebok, Bodil!
Så lekre papirer og nydelig pyntet!!
Har scrolla meg litt nedover, ei stund siden sist jeg var innom deg..
Men guriland så mye lekkert som du har kreert siden sist!!
Nyyyydelig :)
Klem fra Maya

Aud Kirsten sa...

Denne var utrolig nydelig! Tror snart jeg må prøve meg på en sånn, så kanskje jeg kunne få litt orden i stempeltrykkene mine;o)
Ha en flott kveld!
Klem:)

Gladie sa...

Noe så flott!!! Stilig utforming - og framsiden var bare aldeles lekker!!!

Mona sa...

Så flott puttebok! Lekkert pyntet!

April Rose sa...

What a beautiful folder--I love all the gorgeous embellishments! Thank you for joining us at Wild Orchid Challenge!
Hugs,
April

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails